Italien møder Woodland


Så blev vinterens store projekt endelig afsluttet. Der hvor der tidligere stod en lidet skøn kæmpetrampolin og mandshøje brændenælder, håber jeg fremover bliver et lille stykke "Italien møder woodland", med stort hyggepotentiale. 

Her ses hvordan det så ud for blot nogle uger siden.

Her ses resultatet fra samme vinkel - lidt pænere end ovenfor. Det skal selvfølgelig have lov at vokse til. 
Jeg havde lovet mig selv at projektet ikke måtte koste noget. Det kostede kun 2 poser cement som jeg støbte stolperne med. Stolperne til pergolaen er lindegrene som nogen havde stynet væk på deres kæmpe lindetræer, så dem fik jeg gratis. Stenene fandt jeg i en nedlagt grusgrav og hostaerne stod i min have og trængte til at blive delt, så de var også gratis. Ved stolperne har jeg sat blåregn som jeg selv såede her i foråret. Jeg ser allerede for mig at kaskader af blåregn hænger ned fra pergolaen og udsender en liflig blomsterduft når man går under dem. 

Desværre rækker mine finanser ikke til "instant gardening", så jeg må tålmodigt vente på at det vokser til og gør det hele übersmukt - men det gør jeg med glæde. 



Kommentarer

  1. Hvor ser det flot ud :o)

    SvarSlet
  2. Tusind tak - det bliver flottere og flottere, jo mere det gror til - allerede nu ser det næsten ud som om det har stået sådan altid.

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære opslag