Haven i 'Alt om Haven' i maj

Da haveskribent Jytte Borch spurgte, om hun måtte skrive en artikel om min have, blev jeg meget overrasket og stolt. For min lille have var vel ikke interessant nok til at komme i et haveblad?

Vi mødtes i forbindelse med Haveselskabets Åbne Haver sidste år, hvor jeg selv holdt åben have. Der var rigtig mange søde mennesker på besøg og der var nok at se til, hvis man skulle have en sludder med alle. Jeg havde godt bemærket, at en dame var meget optaget af haven og tog en del billeder. Selvfølgelig måtte Jytte skrive om min have og tage alle de billeder hun havde lyst til. Stor var min overraskelse da hun blev, længe efter at de øvrige gæster var gået. Kunne hun virkelig finde så mange ting at tage billeder af i min lille have? Det kunne hun. Jeg tror klokken var 21 inden hun var færdig.

Her er resultatet af hendes arbejde. En superflot artikel på mere end 6 sider i Alt om Haven. SÅ flot skrevet - tak Jytte :-).





Kommentarer

Populære opslag