Principper er gode - gode tilbud er endnu bedre

Forleden beskrev jeg ivrigt hvordan man nemt laver sine egne buksbomplanter ved stiklingeformering. Jeg betaler nødigt de 30-40 kr. per småplante, som en typisk 13 cm potte koster. Det kan nemlig hurtigt blive en bekostelig affære hvis man som jeg, er vild med buksbomhække.

I går så jeg så jeg noget fantastisk i den lokale Netto; en bakke med 6 småplanter til kun 35 kr. - det har jeg aldrig set før! Ja, så ved vi godt hvad der skete: Planter blev købt, planter blev fragtet hjem og planter blev hastigt sat i jorden. De små planter er sat med 25 cm afstand - lidt nærig er man vel ;-) Glemt er al snak om stiklinge - lykkelig for at have gjort et godt køb - for en stund.







Her er én af mine mange buksbomhække. Sådan kommer den nye hæk til at se ud om et par år.


Kommentarer

Populære opslag